premiul cel frumos


De ce doar „premiul cel mare”? Iată că eu am câştigat premiul cel frumos. Yupiiiiii! Nu am mai cîştigat demult premii şi de azi dimineaţă când am citit vestea, copilul din mine se joacă cu tot Universul din jurul lui. Vreau să împart asta cu voi. Textul pentru care am câştigat premiul e aici.

Spuneţi-i laudă de sine, io-i zic distribuirea fericirii şi a frumosului. Fericirii mele şi frumosului din Gramada de Bobi. Având în vedere că am transmis premiul mamei mele (una din cele mai importante beneficiare ale textului înscris în concurs), nu pot fi acuzat de beneficii materiale 🙂 Oricum nu-mi pasă de acuze 🙂

Ce rămâne cu mine de azi dimineaţă e graţia gesturilor simple, fericirea de a şterge cu buretele imaginaţiei şi sufletului liniile de cretă cu care ne-am îngrădit existenţele. Linii care au câteodată înălţimea Marelui Zid.  Zic, deci: participaţi la viaţă ca la un concurs în care premiul cel frumos e mereu al vostru şi constă în bucuria imensă din fiecare moment trăit. Participaţi ca şi cum am avea cu toţii premiul cel frumos pus deoparte…pentru că asta e realitatea 🙂

Are vreun sens sau vorbesc doar pentru mine?

3 comentarii
  1. Monica a spus:

    😀

  2. LZ a spus:

    Felicitari pentru premiu. Frumoase si desavarsite cuvinte. Un menestrel sensibil si manierat. Cantul tau cu petale de flori rasuna in padurile lumii; iar noi, femeile, il auzim si ne imbatam auzul… mai vrem si alte acorduri!

  3. Sab-Ina a spus:

    Plecăciune pentru gândurile frumoase…nu găsesc nimic altceva de scris 🙂

Lasă un răspuns

