La o bârfă mică…


…se întinde toată lumea. Toată lumea care bârfeşte adică. Şi nu o numeşte bârfă, desigur. Colţurile gem de oameni „de bine” care nu mai pot de grija semenilor, de şoapte şi chicoteli, de mici satisfacţii vecine cu orgasmul atunci când auzi ce a mai făcut unul şi/cu altul. Schimbă o vorbă.

„Nu, eu nu cred asta, doar am auzit…nici nu mai ştiu sigur de la cine…să nu spui că ştii de la mine. Dar ştiu că x, y, z!” Hahaha. Nu mai spune, zău? Cu asta îţi pierzi tu timpul? Cu asta îmi pierzi mie timpul? Nu sunt vreun habotnic cu munca, dar dacă tot mă întrerupi, spune-mi ceva care să mă intereseze.

Mi s-a întâmplat azi din nou (nu, nu în România. şi nu are nici o legătură cu o naţiune anume) şi mi-a adus aminte de regulile din povestea înţeleaptă: vorbeşte doar dacă poţi îmbunătăţi tăcerea. Povesteşte-mi doar dacă e ceva haios, mă priveşte direct sau pot învăţa ceva din asta. Dă-mi un sfat doar dacă ţi l-am cerut sau sunt în pericol de moarte.

În rest, eliberează-te de surplusuri…

2 comentarii
  1. Razashu a spus:

    Umbla vorba ca atunci cand toti vom tace pentru o clipa va putea si Dumnezeu sa spuna ceva …
    Dar nu-i decat o barfa nu cred ca se adevereste …

  2. Irina a spus:

    Am mai auzit și eu o vorbă, cum că atunci când două persoane ajung să poată sta laolaltă nespunând nimic, fără să simtă că ar trebui să spună ceva, cele două persoane sunt cu adevărat apropiate.

Lasă un răspuns

