introducere în conflicte – atelier la Oradea


De curând am facilitat un atelier (o zi jumate) de introducere în conflicte în Oradea. Un grup fain de participanţi, o locaţie super (casa unuia dintre ei), atmosferă numai bună de a vorbi despre:

– conflictele care ne compun şi ne descompun; elemente, tipuri, tipare, dinamici, conflict vs. violenta, metoda TRANSCEND, vârste ale conflictelor; soluţii şi abordări, metode şi instrumente practice.

Am lucrat o jumătate de zi pe „disecarea” şi încercarea de transformare paşnică a două conflicte alese din viaţa reală a participanţilor. Am cântat şi desenat, ne-am jucat – ca metode de lucru. Am schimbat „reţete de succes” pentru o viaţă cu cât mai puţină agresivitate şi violenţă – şi am rămas cu multe întrebări deschise la final.

A fost un experiment reuşit atât ca structură şi conţinut, cât şi ca parte adminstrativă. Fructele, ceaiul şi cafeaua au fost asigurate de o parte din grup; fiecare a donat la final suma pe care a considerat-o relevantă şi posibilă pentru eforturile de facilitare şi costurile administrative. A fost o alternativă la taxa clasică de participare.

Atelierul e urmat de un grup de practică ce se întâlneşte o dată la două săptămâni pentru exerciţii cu diferite instrumente de abordare conflictelor (comunicare, relaţii personale şi sociale, nonviolenţă, creativitate şi empatie, terapie etc.).

Organizăm programe similare la cerere şi în alte oraşe.

P.S. am lansat de curând un blog pentru proiectul meu muzical, care are si pagina pe Facebook. Concertele continuă în Oradea şi alte oraşe.

1 comentariu
  1. cuvintetacute a spus:

    felicitari 🙂

Lasă un răspuns

